Известие

Collapse
No announcement yet.

Да се смея ли или да плача...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
    Единствената 2ра употреба част по двигателя като правих основен ремонт е кол.вал, защото нов е по-скъп от една алфа, а турски неща да слагам!!! Всичко друго съм го взел от Т&N car , маркуча е в отлично състояние, а дебитомера е от slav40 на 2500 километра или 3 месеца... защо ми се нахврърляш немога да разбера , ясна ми е вече , единствените хора които досега са ми помогнали за тази кола са ФЕРАРИСТА и оем... Няма какво повече да се пише ясна е работата ОЕМ се изрази хубаво наистина джантите ми са големи и гумите са широчички нищо чудно от там да умира в по- високите скорости, просто не ми харесва как върви след 100-120 нагоре , ама за това си има Шайби и Чипове , при първа възможност ще инфестирам в тях и така, за сега главната цел е да сменя ламбдата, а катализатора ще го резна за "спорта" както се казва , защото навсякъде ги дават 100-150к километра живот , тъй че няма лошо да се отстрани. Има го и фактора , че очаквах чудеса от тази кола и наистина останах малко разочарован, защото аз нямах никаква вина , че "майстори" си оставиха ръцете по колата и никакво зацепване и нищо не направиха , а за компютърна диагностика не бяха и чували , но уви колата нямаше как да стигне на самоход до някой по читав сервиз... та аз доста време си я карах колата с прецакан дебит/ламбда , да не говоря , че имах изкривен ПИН на буксата на ЕКУТО(при мотора) и неможех да правя диагностика на колата , та обиколих всички майстори в Хасково и нищо та в СФ ми го оправиха , обаче не ми казаха нищо за дебитомера , че е сдал багажа , чак като се разходих до ФЕРАРИСТА разбрах , че е много зле .. така че аз дефактно знам от не чак толкова дълго време , че дебитомера ми е отишъл. Иначе филтъра ми е на 10 000 км. А зацепването съм го правил при един майстор в Хасково , който се е занимавал главно с италянски коли , човека си имаше пети и всичко , сега за зацепването сигурно е ТИП ТОП както казва и оем , обаче, незнам наистина какво е положението с вариатора принципно му сменях кита и лагер, след което колата беше тиха 5-6-7 хил километра и сега сутрин като я паля за първи път изтраква и утихва...
    Далеч съм от мисълта да ти се нахвърлям, а и не съм в настроение. Просто трета страница ти казват хората смени си ламбдата и си изхвърли катализатора, а ти се едно и също си пишеш. Как искаш да ти помогне някои като не вдеваш и си знаеш твоето, Алфата била такава, Алфата онакава. Иди на диагностика, смени каквото има да се сменя по колата и току виж па тръгнала да върви!
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
      Далеч съм от мисълта да ти се нахвърлям, а и не съм в настроение. Просто трета страница ти казват хората смени си ламбдата и си изхвърли катализатора, а ти се едно и също си пишеш. Как искаш да ти помогне някои като не вдеваш и си знаеш твоето, Алфата била такава, Алфата онакава. Иди на диагностика, смени каквото има да се сменя по колата и току виж па тръгнала да върви!
      Ама то и ти не четеш колега , и ти си знаеш пък твоето , пиша тук защото току виж някой е имал подобен проблем и може да ми съдейства , катализатора и оема ти каза ,че си е наред ще го махам ей така да има , а ламбда сонда в момента е откачена и съм 99% сигурен , че като сложа новата няма да има никакво подобрение, но ще го направя, аз просто давам пресни данни от това как се държи колата защото по една кола не е само дебитомер и ламбда.
      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

      Comment


      • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
        Ама то и ти не четеш колега , и ти си знаеш пък твоето , пиша тук защото току виж някой е имал подобен проблем и може да ми съдейства , катализатора и оема ти каза ,че си е наред ще го махам ей така да има , а ламбда сонда в момента е откачена и съм 99% сигурен , че като сложа новата няма да има никакво подобрение, но ще го направя, аз просто давам пресни данни от това как се държи колата защото по една кола не е само дебитомер и ламбда.
        Така да бъде колега колата си е твоя, ти си знаеш най-добре какво да правиш, аз се изчерпах.
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
          Ама то и ти не четеш колега , и ти си знаеш пък твоето , пиша тук защото току виж някой е имал подобен проблем и може да ми съдейства , катализатора и оема ти каза ,че си е наред ще го махам ей така да има , а ламбда сонда в момента е откачена и съм 99% сигурен , че като сложа новата няма да има никакво подобрение, но ще го направя, аз просто давам пресни данни от това как се държи колата защото по една кола не е само дебитомер и ламбда.
          Колега определено имаш проблем с колата. Не мога да ти кажа какъв е, но по симптомите, които описваш съдя за това. Аз също съм с двойка на 265к километра и ти казвам, че ще изкърти асфалта. До 100 км/ разбива печката, която е чипосана, разбира се нагоре обаче само мога да и помахам, ама това е друга тема. Специално за BMW320i (150hp), пробвано е и би трябвало да го отнесеш. Верно, че моята скоростна е от 1,8ТС и има по-добра динамика (е за сметка малко на максималната скорост) от стандартната за модела, но и със старата имам едно преживяване с въпросния модел BMW. Казваш, че имаш проблем, ако някой кара пред теб с 100 километра и трябва да го изпревариш. Ами наистина това не е нормално, ако ти е в ред колата, даже и с 5 човека (пробвано е), дърпа здраво на 4-та. То даже и на 5-та си дърпа и може да се изпреварва след 120, но разбира се е доста по-тромава, а и това са скоростти за изпреварване на магистрала, където се изискват по продължителни времена за това. На обикновен път е трудно да се очаква да се изпревари някой, който кара със 120, най малкото докато тръгнеш да набираш изнесен и току виж те е отнесъл някой. При такива скоростти да се изпреварва бързо се изисква мотор с голям въртящ момент, каквито са дизелите или бензиновите с повечко цилиндри.
          Така, че не знам в какви сервизи и какви майстори са ти правили колата, но ако това което казваш е вярно, определено нещо не са си свършили работата, щом не могат да отстранят проблема.
          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
          Alfa Romeo 156, 2.0TS

          Comment


          • 5 човека са си 5 човека аз и още 1 в моита без проблем 240 на магистралата но с 5 човека колата е доста по бавна до 240 не съм я пробвал но до 200 съм определено по бавно ги набира но тва е моментна скорост а и колата си е на 12г мамка му стара е както каза колегата ферарист че е опасно такава скорост с толкова хора и кола над 10г а забравих да кажа това го правех преди основния ремонт сега изобщо не знам как се държи колата на висока скорост и скоро няма да разбера
            sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
            Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

            Comment


            • Първоначално публикувано от stefoo Покажи съобщение
              5 човека са си 5 човека аз и още 1 в моита без проблем 240 на магистралата но с 5 човека колата е доста по бавна до 240 не съм я пробвал но до 200 съм определено по бавно ги набира но тва е моментна скорост а и колата си е на 12г мамка му стара е както каза колегата ферарист че е опасно такава скорост с толкова хора и кола над 10г а забравих да кажа това го правех преди основния ремонт сега изобщо не знам как се държи колата на висока скорост и скоро няма да разбера
              Ще и сменя ламбдата и тогава ще видим дали има някакво развитие, но като цяло май толкова си може колата , от тук нататък започват подобрения и така ...
              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

              Comment


              • Има го и момента в състоянието на мотора, колко е износен.
                Моята с дебитомер работещ на 60% и багажник до горе, резервоар до горе + 105кг аз, и още 200 др пътници и си вдигна на равно 200 спокойно, и имаше за още ама неисках да правя глупости.
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                  Има го и момента в състоянието на мотора, колко е износен.
                  Моята с дебитомер работещ на 60% и багажник до горе, резервоар до горе + 105кг аз, и още 200 др пътници и си вдигна на равно 200 спокойно, и имаше за още ама неисках да правя глупости.
                  Еми моят мотор е бая реставриран знам ли...
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                  Comment


                  • Колега как очакваш колата с откачена ламбда сонда да върви нормално?Тя в момента е в някакъв сервизен режим.И стига глупости че толкова можела.Все пак 208 по километраж,дори и с 5 човека и ускорение 10 сек. до 100 е много зле за тая кола.Аз с моята кола която е 1,6 , 103 коня с двама човека по 100 кг+100 кг метанова бутилка в багажника съм правил 205 по километраж.И с твоята определено от 120 нагоре на 4 та трябва да се изстрелва колата.

                    Comment


                    • Бе отдавна я чета темичката
                      Моя приятелски съвет:
                      1. Махни катализатора-това трябва да стане кадърно
                      2. Смени ламбдата щом знаеш че имаш проблем
                      3.Бързи изпреварвания
                      а) кола движеща се с 60км.- изпреварваш на 2ра
                      б) кола движеща се с 100км.- изпреварваш на 3та
                      в) кола движеща се с 140км.- изпреварваш на 4та

                      Със 100км. и с 300кг. товар незнам как може да очакваш колата да върви 3та предавка ти е до 160км...тааа спокойно си я карай до 140-50км.

                      Успех и очаквам скорошно развитие по темата
                      Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                      exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                      ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                      ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                      by RUBIG service

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
                        Бе отдавна я чета темичката
                        Моя приятелски съвет:
                        1. Махни катализатора-това трябва да стане кадърно
                        2. Смени ламбдата щом знаеш че имаш проблем
                        3.Бързи изпреварвания
                        а) кола движеща се с 60км.- изпреварваш на 2ра
                        б) кола движеща се с 100км.- изпреварваш на 3та
                        в) кола движеща се с 140км.- изпреварваш на 4та

                        Със 100км. и с 300кг. товар незнам как може да очакваш колата да върви 3та предавка ти е до 160км...тааа спокойно си я карай до 140-50км.

                        Успех и очаквам скорошно развитие по темата
                        Дам като сменя ламбда сонда и отстраня катализатора ще пиша какво развитие има по темата , иначе това за бързи изпреварвания ми е ясно, но някак си е доста смешно да изпреварваш с 6000 оборота , поне за мен де...
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                          Дам като сменя ламбда сонда и отстраня катализатора ще пиша какво развитие има по темата , иначе това за бързи изпреварвания ми е ясно, но някак си е доста смешно да изпреварваш с 6000 оборота , поне за мен де...
                          Ти ми се струва, че искаш да е**ш дявола във въздуха. Как искаш да изпреварваш? На 5-та с 3 оборота и да го изпревариш като пътен знак? Да, или ако е спрял или ако се движи в двойно по-ниска от твоята скорост. При над 100 км за да изпревариш веднага ако се намираш плътно зад него се иска сваляне на предавка и оборомера в лютеницата.

                          Другия начин е да спазваш по-голяма дистанция както е редно и като решиш да изправарваш да се позасилваш отдалеч. На тази кола мощността и идва над 6000 оборота. Атмосферките са така. Като няма какво да я надуе в ниските така е. Като искаш пъргавост при изпреварване да си беше купил кадило.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Ти ми се струва, че искаш да е**ш дявола във въздуха. Как искаш да изпреварваш? На 5-та с 3 оборота и да го изпревариш като пътен знак? Да, или ако е спрял или ако се движи в двойно по-ниска от твоята скорост. При над 100 км за да изпревариш веднага ако се намираш плътно зад него се иска сваляне на предавка и оборомера в лютеницата.

                            Другия начин е да спазваш по-голяма дистанция както е редно и като решиш да изправарваш да се позасилваш отдалеч. На тази кола мощността и идва над 6000 оборота. Атмосферките са така. Като няма какво да я надуе в ниските така е. Като искаш пъргавост при изпреварване да си беше купил кадило.
                            При неговата кола мощноста нараства до около 5600 оборота и от там нагоре пада Говоря за реалната тая на гуметата
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Ти ми се струва, че искаш да е**ш дявола във въздуха. Как искаш да изпреварваш? На 5-та с 3 оборота и да го изпревариш като пътен знак? Да, или ако е спрял или ако се движи в двойно по-ниска от твоята скорост. При над 100 км за да изпревариш веднага ако се намираш плътно зад него се иска сваляне на предавка и оборомера в лютеницата.

                              Другия начин е да спазваш по-голяма дистанция както е редно и като решиш да изправарваш да се позасилваш отдалеч. На тази кола мощността и идва над 6000 оборота. Атмосферките са така. Като няма какво да я надуе в ниските така е. Като искаш пъргавост при изпреварване да си беше купил кадило.
                              Ами знам 100 километра на 4та , ако не са лъжа са 4000 оборота, хич не са малко , все пак не искам всеки път като изпреварвам двигателя да ми реве , а и за кола на тези години въпреки , че е реставрирана и е с 10W60 масло , никак не е хубаво да я пържа в лютеници, и ти сам го каза , че обеднява сместа... не съм казал да ги минавам като пътен знак, ама мн си ми далече да ти дам 1 кръгче , да видиш как изпреварва с 100 на 4та... трагично бавно.

                              ---------- Post added at 16:54 ---------- Previous post was at 16:46 ----------

                              Смятам да засека колата по гпс от 60-160 с разкачена ламбда и катализатор и после да повторя начинанието с нова ламбда и без катализатор , и ако няма разлика ще убием 2 мита , че катализатор и ламбда спъват колата
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                                Ами знам 100 километра на 4та , ако не са лъжа са 4000 оборота, хич не са малко , все пак не искам всеки път като изпреварвам двигателя да ми реве , а и за кола на тези години въпреки , че е реставрирана и е с 10W60 масло , никак не е хубаво да я пържа в лютеници, и ти сам го каза , че обеднява сместа... не съм казал да ги минавам като пътен знак, ама мн си ми далече да ти дам 1 кръгче , да видиш как изпреварва с 100 на 4та... трагично бавно.

                                ---------- Post added at 16:54 ---------- Previous post was at 16:46 ----------

                                Смятам да засека колата по гпс от 60-160 с разкачена ламбда и катализатор и после да повторя начинанието с нова ламбда и без катализатор , и ако няма разлика ще убием 2 мита , че катализатор и ламбда спъват колата
                                Повярвай ми никакъв мит няма да разбиеш...Бях се пускал с CLK 200 Kompessor 163 коня с повредена ламбда и го биех чак аз не вярвах...Той тогава се ядоса и след 3 дена беше с нова ламбда и какво мислише се случаваше по 3-4 коли всеки път, което си е нормално Затова че определено ще има ефект
                                156 2.4JTD 136+ PS

                                Comment

                                Working...
                                X